Mézes -mustáros csirkemell

 Mézes -mustáros csirkemell

Tegnap este kitaláltam, hogy ma ebédre az előbb megnevezett ételt készítem. Megyek, keresem a fagyóban a csirkemellet. Megesküdtem volna, hogy 1 kg lapul még benne. Nagy nehezen találtam fél kg-t. Itt már nem volt túl őszinte a mosolyom, de gondoltam frissen elég lesz,van még hétvégéről maradék. Délelőtt neki is álltam, szedem elő a hozzávalókat, hát a méz elfogyott. 😳 Vagyis az aljáról tudtam kikaparni egy nagyobb evőkanálnyit. Gondoltam, mivel 1 kg-hoz szoktam 3 kanállal tenni, csak elég lesz 🤷 finom lett, de amikor több rajta a méz, sokkal szebben karamellizálódik. 

A felcsíkozott húsra öntöttem nagyon  kevés olajat, mézet és egy jó nagy kanál mustárt. Pihentettem. Sütés előtt , sóval, borssal megszórtam. Kevés olajon megsütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése