Keleti ízvilágú tészta rántott csirkemellel

 Keleti ízvilágú tészta rántott csirkemellel 

 Kínai pirított tészta a valódi neve, ahogyan én rátaláltam, de én most sima spagettiből készítettem, ezért nem neveztem úgy 🙂 Különleges ízvilága van, a férjem szereti a keleti konyhát, ízlett neki nagyon.

 Hozzávalók: 

 kevés vaj a pároláshoz

 30 dkg mirelit vagy friss zöldségkeverék (nekem volt egy nagy befőttes üvegem borsó-kukorica-répa keverékkel, ezt használtam fel) 

 2 nagy fej hagyma

 kevés fehér bors 

 ételízesítő 

 őrölt kömény 

 szerecsendió 

 majoranna 

 3-4 ek. szójaszósz

 50 dkg spagetti tészta

 2 tojás

 Elkészítése: 

A tésztát kifőzöm és hideg folyóvíz alatt teljesen átöblítem. A kevés vajon üvegesre pirítom a durvára vágott hagymát, majd hozzáadom a zöldségeket, és a fűszerekkel ízesítem. Az egészet összepárolom, hogy a zöldségek puhák, és egy kicsit pirultak legyenek. Amikor ez kész, hozzáadom a hideg tésztát, meglocsolom 3-4 evőkanál szójaszósszal (ízlés szerint), és pirítás közben összekeverem. Végül belekeverem a 2 tojást, amit előzőleg villával felvertem. Pár percig még pirítom. Rántott csirkemell csíkokat kínáltam mellé, de gondolom, ha belefőzöm a csirkehúst, ugyanolyan finom. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése