Mézeskalács golyók

 Ezekkel a nagyon finom mézeskalács golyókkal kívánok csodaszép napot😊 Az ünnepi asztalon is megállja a helyét. (Ki hitte azt első ránézésre, hogy fasírt? 😁) Hozzávalók: 

 70 dkg darált keksz (nekem kb. ennyi volt itthon, felhasználtam mindet) 

 20 dkg porcukor

 2 vaníliás cukor tej (amennyit felvesz, nem kell sok bele, könnyen formázható, nem ragadós tésztát kell, hogy kapjunk)

 25 dkg vaj mézeskalács fűszerkeverék (én beletettem az egész csomaggal először csak 5 teáskanállal tettem, de nem éreztem annyira, mint ahogyan én azt elképzeltem, így belekerült az egész. Ízlés szerint adagoljuk, kóstolgassuk). 

 A kekszből és a fűszerből egy keveset félreteszünk, ebben fogjuk megforgatni a golyókat. A többi hozzávalót összegyúrjuk, majd meghempergetjük a fűszeres darált kekszben.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése