Nem lehet abbahagyni csirke


Nem lehet abbahagyni csirke 

 1 kg csirkemellfilé

 6 púpozott evőkanál liszt 

2 púpozott evőkanál pirospaprika

 1 evőkanál só 

1 mokkáskanál majoranna

 1 evőkanál szárnyas fűszer 

1 mokkáskanál őrölt bors 

 Tetejére: 

 2 vöröshagyma 

felkarikázva sajt (jelen esetben füstölt)

 2 nagy doboz tejföl

 4 evőkanál olaj 

 Aljára:

 1 kg krumpli felkarikázva (az eredeti recept nem tartalmazza, én viszont nem szerettem volna a körettel külön bíbelődni) 

 A tepsi kikenésére: 

vaj 

 Elkészítés:

 A krumplit a kivajazott tepsi/jénai aljára tesszük. A lisztet összekeverjük a fűszerekkel. A felszeletelt húst megforgatjuk a paprikás lisztben, és szép sorban a krumplira tesszük egymás mellé. A maradék lisztet a húsra szórjuk, a vöröshagymát a tetejére karikázzuk. A tejfölt elkeverjük az olajjal, és a csirkére kanalazzuk. Lefedjük a tepsit alufóliával és a sütőbe tesszük. 200 fokon kb. 1 órát sütjük, majd levesszük róla a fóliátt, sajttal megszórjuk, és addig sütjük , míg megpirul (ez kb + 15 perc). /Az alufóliás rész el is maradhat, bevallom, most én sem takartam le, úgy sütöttem egy órán át, majd a sajttal még 15 percig) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése