Zsebes karaj hagymás baconös krumplival

 Zsebes karaj hagymás , baconös krumplival 

Hozzávalók:


1,5 kg csont nélküli karaj egyben

10 dkg kockázott bacon (én ezt elfelejtettem beletenni, amikor betettem a sütőbe, akkor vettem észre, így ezt a krumplihoz adtam)

20 dkg trappista sajt

1 szál kolbász

1 vöröshagyma

1 piros kaliforniai paprika


Pác:

olaj

magyaros sültek fűszerkeverék

őrölt bors

pirospaprika


Elkészítés:


A karajt 1-1,5 centinként bevagdossuk úgy, hogy az alja egyben maradjon. Az olajból és a fűszerekből pácot készítünk, mindenütt jól bekenegetjük vele a húst, főleg a zsebecskéket, becsavarjuk alufóliába,  és 5-6 órára, vagy egy éjszakára a hűtőbe tesszük érlelődni.


Utána a zsebecskékbe vastagabbra szelt sajtot, szalonnát, kolbászkarikákat és vöröshagyma szeleteket rakosgatunk, majd az egészet beletesszük egy sütőpapírral bélelt tepsibe. (Pataki tálban is készíthető!)


A tetejét még csíkokra vágott kaliforniai paprikával kirakosgatjuk,  Kissé előmelegített sütőbe 180-190 fokon kb. 60 percig sütjük, majd a fóliát levéve még minimum 30 percig. 


Hagymás-baconös krumpli


A burgonyát kockákra vágva megfőzöm. A hagymát olajon üvegesre pirítom, majd hozzáaadom a bacon kockákat. Ezután hozzákeverem a főtt krumplihoz a hagymás bacont.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése