Hamis tiramisu

 Anno hamis tiramisuként terjedt ez a recept a neten. A valódi tiramisuhoz nem sok köze van, de finom sütés nélküli desszert, amit érdemes kipróbálni. 

2 nagy tejföl

6 ek. cukor

3 csomag vaníliás cukor

1 kk. rumaroma

1 nagy csomag babapiskóta

kakaópor

tej

kapucsínó por (3 tasak)

A tejben feloldjuk a kapucsínót. A tejfölt a cukrokkal és a rumaromával összekeverjük. Egy jénai aljára teszünk egy keveset a krémből, erre jön a kapucsínóban megmártogatott babapiskóta, majd újabb krém, piskóta és így tovább. A tetejére krém kerüljön, amit megszórunk kakaó-és kapucsínópor keverékével. Pár órára hűtőbe tesszük. 

Én a cukrot és a rumaromát is ízlés szerint adagoltam. Csak kör alakú piskótám volt, így kicsit nehezebb volt szépen szeletelni 🙂 A kapucsínóport nem szabad sajnálni, az adja meg az ízét. Az először a tetejére csak kakaóport szórtam, később hintettem rá egy kis kapucsínót is. Így lett az igazi 🙂 Klassz recept, örülök, hogy kipróbáltam. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése