Lasagne

 Lasagne 

Tegnap lasagne-t készítettem. Szeretem ezt a receptet. A fűszerekkel kedvünk szerint játszhatunk. 

Hozzávalók

70 dkg darált hús ( most 1kg-ból készítettem, simán elbírja ezt is😀)

50 dkg lasagnetészta vagy lebbencstészta( nem tudom, hogy csináltam, de most jóval kevesebb tészta fogyott)

20 dkg sajt

10 dkg vaj

2 üveg paradicsomszósz (2×360 g) ( most 640 ml tettem bele)

5-6 dl tej

5 evőkanál liszt

4 gerezd fokhagyma

1 fej vöröshagyma

bazsalikom, oregánó, só, bors

cukor

olaj

Olajon a hagymákat megpirítom. Ráteszem a húst, sózom, borsozom. Egy pohár vízzel felöntöm, puhára párolom. Hozzáadom a paradicsomszószt, bazsalikomot, oreagánót, ízlés szerint cukrozom. Készre főzöm. 

A vajat felmelegítem, hozzáadom a lisztet, majd felöntöm tejjel, és mártás sűrűségűre főzöm. Ráöntöm a húsra, jól összekeverem. 

Jénai aljára szószt teszek, erre jön egy sor tészta, majd ismét öntet, tészta, öntet, tészta, öntet.... A tetejére öntet kerüljön. Alaposan megszórom reszelt sajttal, 180 fokon kb. 40 - 50 percig sütöm.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése