Baconös-gombás makaróni sült csirkecombbal

 A tészta annyira finom, hogy sokszor csak magában készítem el, nem igényeljük mellé a húst abszolút. 

 Baconös-gombás makaróni sült csirkecombbal

 Hozzávalók a húshoz: 

4 csirkecomb

 pirospaprika

 bors

 rozmaring

 kakukkfű 

 gyros fűszerkeverék

 olaj 

 A combokat lelocsolom egy kis olajjal és alaposan megszórom a fűszerekkel (rozmaringból és kakukkfűből mindegyikre 1-1 nagyobb csipetet tettem, a többit nem sajnáltam). Rövid ideig állni hagyom, majd egy serpenyőben felforrósított olajon pirosra sütöm mindkét oldalukat. (Sütés közben locsolgattam azzal a páccal, ami a tálban maradt.)

 Tésztához:

 makaróni tészta 

 500 g kockázott bacon 

 1 konzerv gomba

 0.5 l főzőtejszín

 2 evőkanál liszt 

 A tésztát kifőzöm. A bacont megpirítom, majd hozzáadom a gombát és felöntöm a tejszínnel. Pici borsot szórok rá. Kiveszek 6 evőkanál tejszínt, majd összekeverem a 2 evőkanál liszttel és a raguhoz adom, besűrítem. A tésztát tálalás előtt összekeverem a gombás szósszal.

 Megjegyzés: a tészta olyan finom ezzel a szósszal, hogy önálló ételként is megállja a helyét! Jó étvágyat! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése