Csirkés raguval töltött palacsinta sajtszósszal

 Csirkés raguval töltött palacsinta sajtszósszal 

Hozzávalók: 

 kb. 10 db palacsinta

 (nekem ez az alapreceptem, ezt szoktam duplázni, triplázni, attól függ, mennyi palacsintára van szükségem. Most dupláztam.) 

 20 dkg liszt 

 2 tojás

 3 dl tej 

 2 dl szénsavas ásványvíz (sima csapvízzel is jó ) 

 1 csipet só 

 3/4 dl olaj 

 Töltelékhez: 

 50 dkg csirkehús 

 1 nagy hagyma 

 5 dkg sajt (nem mértem le)

 1 evőkanál tejföl

 só, bors 

 olaj 

 A tetejére: 

 1 dl főzőtejszín

 1 dl tejföl 

 10 dkg sajt 

 só, bors 

A palacsinta alapanyagait csomómentesre keverjük, kisütjük. A hagymát apróra vágjuk és kevés olajon megdinszteljük, majd hozzáadjuk a felkockázott húst és fűszerezzük. Mikor a hús megpirult, belekeverjük a tejfölt és a reszelt sajtot is. A palacsintákat egyenként megtöltjük raguval, majd egy kiolajozott hőálló edénybe tesszük őket szorosan egymás mellé. A főzőtejszínt, a tejfölt és a reszelt sajtot összekeverjük, fűszerezzük és a palacsintákra öntjük. 180 fokos sütőben 15-20 perc alatt készre sütjük.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése