Emeletes húspogácsa

 Lusta háziasszonyok ebédjeként találtam erre a receptre. Na de aki kicsit is bajlódik a konyhában, ebédet készít, az már nem lusta:D Úgyhogy átneveztem. Nagyon finom étel, könnyen elkészíthető. Kisült formájában az utolsó 3 darabot csíptem el..

 Hozzávalók: 

 1 kg darált hús 

 2 főtt tojás

 2 vöröshagyma 

 2 krumpli 

 sajt 

 só, bors 



 Egy tepsit sütőpapírral kibélelünk (lehet lisztezni, vajazni is, de én a könnyen tisztítás miatt mindent sütőpapírral bélelek ki). A darált húst fűszerezem, 12 darabot kicsípek belőle. Gombócot formázok, kissé lelapítom a kezemmel. Beleteszem a tepsibe. A hagymát, tojást, krumplit ráreszelem a húsra. Sajttal befedem. 180 fokon kb. 35-40 percig sütöm. Én 2 tojással többet főztem, a hagymából is többet szeleteltem. Csináltam egy majonézes-lilahagymás-tojásos krumplisalátát, ezzel kínáltam. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése