Sajtos rúd

 Szeretitek a sajtos rudat ?

 Rengeteg sajtos rúd recept létezik, én mégis ezt használom, amit legelőször kipróbáltam. Bátran ajánlom mindenkinek. Én legtöbbször dupla adagban készítem, bár akkor nagyon sok lesz belőle, de mindig elosztogatom :) Nem szabad túl vékonyra nyújtani, mert akkor túl ropogós lesz, bár ez ízlés dolga, én picit vastagabban, puhábban jobban szeretem. 

 Hozzávalók: 

 40 dkg liszt 

 6 ek. tejföl 

 30 dkg Rama

 1 ek. só 

 20-25 dkg sajt 

 1 tojás a tetejére 

 A margarint elmorzsoljuk a liszttel, majd hozzáadjuk a többi hozzávalót. A reszelt sajtnak csak a felét tesszük bele! A tésztát 1.5 cm vastagra nyújtjuk. A tetejét megkenjük 1 felvert tojással, rárakjuk a maradék sajtot. Kb. 1.5 cm széles és 7-8 cm hosszú csíkokra vágjuk. (van amikor kis kockákat készítek belőle). A tepsibe sütőpapírt teszünk, majd 180 fokon kb. 20 percig sütjük. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése