Mandulamag

 Már több mint egy éve a birtokomban van ez a mandulamag sütő. Tegnap ezt is felavattam. Szuper, imádom. A végére egész jól rájöttem, mekkora golyókat kell beletenni, hogy szép formát kapjak. Vaníliás és mandulás krémmel töltöttem őket. 

 A sütőt Emagról rendeltük, de diósüti forma néven a neten több helyen is megtalálható, rendelhető 

 Ez a tészta nem ragad bele: 

4 tojás 

 20 dkg sertészsír 

 25 dkg cukor 

Kb fél-1 dl tej 

1 kk. szódabikarbóna 

75 dkg liszt 

 Kakaó 

 Nekem a hagyományos, diós tésztával finomabb ez a süti. Legközelebb azzal is kipróbálom, hátha nem ragad bele az sem. Mert ezzel nem ugyanolyan ízű...

Ez a másik receptem és a krém 

  • 40 dkg liszt
  • 10 dkg porcukor
  • 15 dkg darált dió
  • 25 dkg margarin
  • 1 tojás 
  • 15 ml mandulaaroma
  • 1 evőkanál kakaópor

Krém:

  • 3 evőkanál liszt
  • 3 dl tej
  • 15 dkg vaj
  • 15 dkg porcukor
  • 15 ml mandulaaroma



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése