Cukkinifelfújt

 Cukkini felfújt

25 dkg  cukkini ( reszelve legyen ennyi!)

vöröshagyma

fokhagyma

20dkg főtt, füstölt sonka

2 tojás

20 dkg liszt 

1 evőkanál zsír

1 csomag sütőpor,

1 csipet oregano

só, őrölt bors, petrezselyem

zsemlemorzsa



A cukkinit mossuk meg, reszeljük le. (Én kimagoztam) A vöröshagymát apró kockára vágjuk, a fokhagymát nyomjuk át fokhagymanyomón, a füstölt húst kockázzuk fel, ezeket keverjük a cukkinihez.(én mindkét hagymából krémet használtam)

Adjuk hozzá a zsírt, a sütőporos lisztet, sózzuk, borsozzuk, adjuk hozzá az oreganót is, valamint a tojássárgákat és jól keverjük össze, végül óvatosan forgassuk bele a kemény habbá vert tojásfehérjét. ( Egyben tettem bele a tojást.)

Egy kisebb méretű tepsit zsírozzunk ki, szórjuk meg zsemlemorzsával és öntsük bele a cukkinis keveréket. ( Püspökkenyérformában sült az enyém).Tegyük 180 fokra előmelegített sütőbe és süssük kb. 30 percig, szép aranysárgára. Hagyjuk langyosra hűlni, hogy szépen szeletelhető legyen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése