Pudingos-mascarpones pohárkrém

 Látványos finomság🥰

Pudingos - mascarpones pohárkrém



1. 1 csomag pudingot fél liter cukros tejben megfőzök, kihűtöm. 

2. 250 g mascarponet ízlés szerint vaníliás cukorral, kristálycukorral és pár evőkanál tejjel kikeverem. Annyi tejet tettem bele, hogy picit kenhetőbb, folyósabb legyen. 

3. A poharak aljába ( nekem 5 pohárra volt elegendő  a puding ) kekszet teszek , apróra törve. Én édes kekszet használtam, morzsás és darabos rész egyaránt volt benne. 

4. Ráöntöm a pudingot 

5. Erre megy a mascarpone 

6. A tetejét erdei gyümölccsel ( én fagyasztottat használtam, este kivettem egy kis tállal, hogy kiolvadjon. Raktam rá a levéből, azt adta a piros réteget) és Oreo keksszel díszítettem. 



Én a pudingos - mascarpones részt este megcsináltam, így egy éjszakát álltak a hűtőbe. Reggel kivettem őket, díszítettem, és kint hagytam. Így nem kellett hidegen fogyasztani.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése