Hamis aranygaluska kuglóf

 Ez is egy nagyon régi receptem. 2015-ben sütöttem 😮

Hamis aranygaluska kuglóf vaníliás öntettel

Hozzávalók:

36 dkg liszt (én többet tettem bele, mivel a tejföl is több volt…)

2 tojás

1 csomag sütőpor

20 dkg cukor

1 dl olaj

2 dl natúr joghurt (én tejfölt használtam, méghozzá 330 g-ot)

kb. 8 ek darált dió 


Az öntethez:

6-7 dl tej

1 csomag vaníliás pudingpor

5 ek cukor



A tojást a cukorral és az olajjal habosra keverjük. Hozzáadjuk a joghurtot/tejfölt és a sütőporos liszttel elkeverjük. A formát kivajazzuk (ha szilikon, akkor nem kell) a massza felét beletesszük. Megszórjuk jócskán darált dióval, majd megint tészta. Tetejére dió kerüljön.

Előmelegített sütőben kb. 50 percig sütjük 180 fokon.

Közben az öntetet elkészítjük. A tejben megfőzzük a pudingport a cukorral.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése