Kürtőskalács muffin

 Tegnap nutellás kürtőskalács muffint sütöttem. Az eredeti recept 3 bögre lisztet írt, de én azt rengetegnek ítéltem meg, így csak a felét tettem bele. 18 db muffin lett belőle. De mivel egész délután vendégeink voltak, így jól jött a sok apró finomság. 

Nutellás kürtőskalács muffin

Hozzávalók 18 darabhoz

Tészta:

2 tojás 

0.5 bögre cukor

1.5 bögre liszt 

0.5 bögre olaj 

1 bögre tej 

1 sütőpor 


Töltelék: 

Nutella


Tetejére: 

Olvasztott vaj

Fahéjas cukor 


A tészta hozzávalóit összekevertem. A sütőformába muffinpapírt tettem, amiket félig töltöttem tésztával. Mindegyikbe kanalaztam egy jó adag Nutellát. Ezután befedtem a maradék tésztával. 180 fokon 20 percig sütöttem. ( Vagyis 25, de szerintem elég a 20 perc is). Sütőből kivéve mindegyik tetejét megkentem olvasztott vajjal, majd fahéjas cukorba megforgattam őket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése