Répaszelet mascarponés krémmel

 Répaszelet mascarponés krémmel

Ezzel a sütivel olyannál is sikert arattam, aki magáért a répáért nincs annyira oda 😉 nem muszáj krémet tenni a tetejére, csokibevonattal is finom. 



Répaszelet mascarponés krémmel

Tésztához:

20 dkg sárgarépa

4 tojás

15 dkg porcukor

15 dkg darált mandula (én 10 deka szeletelt mandulával dolgoztam, apróra törtem, nem daráltam)

10 dkg liszt

1 citrom reszelt héja

csipet só

1 csomag sütőpor


Krémhez:

25 dkg mascarpone

porcukor, citromlé, reszelt citromhéj ízlés szerint


A sárgarépát megtisztítjuk és finomra reszeljük. A tojások sárgáját habosra keverjük a porcukorral, hozzáadjuk a sárgarépát, a darált mandulát, a lisztet, sütőport, a citrom reszelt héját és egy csipet sót. Végül óvatosan összekeverjük a felvert tojásfehérjével. Sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük (20*30 cm), előmelegített sütőben 180 fokon kb. 35 percig sütjük.

A krém hozzávalóit összekeverjük és a kihűlt piskótára kenjük.

Tetejére tejcsokit reszeltem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése