Zöldséges krémsajttal töltött csirkemell

 Nem akartam 24-én egész délelőtt a konyhában robotolni, így egy gyorsan elkészíthető csirkemellet választottam főételnek. 

Zöldséges krémsajttal töltött csirkemell

1 kg csirkemell

3 színes pritamin paprika ( zöld, sárga, piros) 

1 répa 

2 tubus (200g) krémsajt

Só, bors, majoránna

1 tojássárgája

Bacon

A csirkemelleket éles késsel felszúrjuk úgy, hogy üreg keletkezzen bennük. Sózzuk, borsozzuk, félretesszük. A zöldségeket egyforma apró kockákra vágjuk, kevés olajon megpirítjuk őket. Megszórjuk sóval, borssal, majoránnával. Egy tálba szedjük, hozzáadjuk a krémsajtot és a tojássárgát. 

Összekeverjük és a csirkemellbe töltjük. Körbetekerjük baconnel.

( Nekem volt olyan hús, amit nem lehetett felszúrni, annak a tetejére pakoltam a masszát. Úgy is szépen megsült és nagyon finom volt. Még intenzívebben lehetett érezni a töltelék ízét.)

Tepsibe tesszük ( én mindig , mindenféle étel előtt, legyen az desszert vagy főétel, teszek sütőpapírt a tepsibe) , 180 fokon kb. 30 - 40 perc alatt készre sütjük. 

Készítettem mellé tartármártást, féltem, nehogy száraz legyen, de nem az ☺️



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése