Gesztenyés kocka

 Gesztenyés kocka 

 Hozzávalók a tésztához: 

 4 tojás

 1 csomag sütőpor

 4 evőkanál cukor

 4 evőkanál liszt

 1.5 evőkanál kakaópor

 Krémhez: 

 1 csomag vaníliás pudingpor

 3.5 dl tej 

 25 dkg margarin (én csak 21 dkg-ot használtam) 

 20 dkg porcukor 

 Töltelékhez: 

 50 dkg háztartási keksz összetörve 

 25 dkg gesztenyemassza 

 4 evőkanál baracklekvár

 2 evőkanál kakaópor

 1 evőkanál rumaroma

 4 dl tej (te jó ég, most, hogy gépelem jövök rá, hogy én ezt kihagytam:D) 

 Tetejére: 

 10 dkg csokoládé

 1 evőkanál olaj (Én most csak kész csokiöntetet tettem rá)

 Elkészítés:

 A tojásokat kettéválasztjuk, a sárgáját habosra keverjük a cukorral. A fehérjét kemény habbá verjük, majd hozzáadjuk a sütőporral elkevert kakaós liszthez. Sütőpapírral bélelt 20×30 cm-es tepsibe egyengetjük, majd előmelegített sütőben 180 fokon 20 perc alatt készre sütjük. Amikor kihűlt, széltében kettévágjuk. (Alapból lapos piskótát kapunk, nem kell megijedni!) A krémhez a pudingport kevés tejjel csomómentesre keverjük, azután a többi tejet hozzáöntjük és sűrűre főzzük, kihűtjük. A margarint habosra keverjük a cukorral és a pudingba forgatjuk. A töltelékhez a kekszet durvára törjük, a többi alapanyagot összekeverjük, végül a kekszet is hozzáforgatjuk. A kakaós piskóta egyik felére rákenjük a krém felét, rásimítjuk a kekszes tölteléket, majd ismét krém következik, azután befedjük a piskóta másik felével. A csokit vízgőz fölött az olajjal elkeverve megolvasztjuk és bevonjuk vele a sütit. Pár órára hűtőbe tesszük, majd kockákra vágva kínáljuk. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése