Mézes-szezámmagos csirkemell

 Mézes-szezámmagos csirkemell 

Hozzávalók a bundához: 

 1 csirkemellfilé (én egy kg-ból csináltam, annyi, hogy jó púposan tettem a lisztet, de elég volt a massza)

 9 evőkanál liszt 

 1 evőkanál olaj 

 2 tojás

 1 csipet só 

 1.5 dl víz

 1 sütőpor 

 Mázhoz: 

(na ez nekem kevés lett, jóval több mézet és ketchupot használtam el) 

 10 dkg ketchup

 2 teáskanál méz  

1 csomag szezámmag

 Elkészítés: 

 A csirkemellet kockákra vágjuk (én vegyesen csináltam kisebbeket és nagyobbakat is). A bundához valókat alaposan összekeverjük, sűrű masszát kell kapnunk. Beletesszük a húst, jól megforgatjuk benne, majd forró olajban kisütjük. A mázhoz összekavarjuk a mézet és a ketchupot, beletesszük a szezámmagot, és megforgatjuk benne a bundázott csirkét. Rizzsel, pirított tésztával kínáljuk. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése