Sütőben sült fűszeres máj

 Sütőben sült fűszeres csirkemáj 

 Még hogy májat nem lehet sütőben sütni. Dehogynem! Titka a jó pác, hogy ne száradjon ki. Egyáltalán nem kemény, hanem nagyon finom, puha, omlós húst kapunk végeredményül. Már többször készítettem, soha nem lett kemény. 

 Hozzávalók: 

 1 kg csirkemáj 

 1.5 kg krumpli 

 fűszerek: só, bors, majoranna, oregánó, piros paprika (bár én legutóbb a majorannát és az oreganót kihagytam) 

 kb. 2 dl olaj

 A májat megtisztítom, a krumplit megpucolom,felkockázom, majd mindkettőt külön edényben kb. 7 percig felteszem főzni. Közben elkészítem a pácot az olajból és a fűszerekből. A krumplit sütőpapírral bélelt tepsibe teszem, megsózom, majd rárakom a májat és az egészet leöntöm a páccal. Én kanállal locsoltam, hogy minden egyes májra alaposan jusson. 180 fokon 30-40 percig sütöm. Hagymát is lehet közé tenni. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése