Sütőben sült hot-dog

 Sütőben sült hot-dog

 Hozzávalók: 

 4 db hot-dog kifli

 4 szál virsli 

 10 g vaj (bár én sosem mértem le)

 bazsalikom, oregano, 

 8 szelet sajt 

 ketchup, 

pizzakrém vagy Bolognai szósz 

 A kiflik tetején a virsliknek megfelelő méretű lyukat vágunk, de nem szedjük ki, hanem lenyomjuk. A vajat felolvasztjuk, beletesszük az oreganot, bazsalikomot, majd megkenjük vele a kifliket. 180 fokos sütőben, 5 percig pirítjuk. Ezután kibéleljük mindegyiket 1-1 szelet sajttal, megkenjük a ketchuppal összekevert pizzakrémmel, belehelyezzük a virsliket és befedjük sajttal. Én először teljesen beborítottam egy egész szelet sajttal, másodjára csak reszeltem rá jó sokat, nekem ezzel a verzióval szebb lett, de az íze mindkettőnek ugyanolyan jó volt Visszatesszük még a sütőbe kb. 15 percre. Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése