Zöldséges csirkeragu

 Zöldséges csirkeragu fokhagymás-paprikás krumplival 

hozzávalók: 

 kb. 80 dkg csirke- vagy pulykamellfilé 

 3 répa (kettő is elég, de én nagyon szeretem a répát, ezért tettem hármat)

 2 paradicsom

 1-1-1 piros, zöld és sárga kaliforniai paprika

 1 nagy fej hagyma

 2 leveskocka

 majoránna, fokhagyma, kömény 

 Mindent apró kockára szeletelünk. A hagymát olajon megdinsztelem, hozzáadom a húst. Ha kifehéredett mehet bele a répa és a leveskocka, majd kis idő múlva a paradicsom is. Ízesítem a fokhagymával és a köménnyel. Amikor már majdnem megpuhult minden, hozzáadom a paprikákat. A legvégén megszórom majoránnával.

 A burgonyához olajból, sóból, pirospaprikából és egy kis fokhagymából pácot készítettem, megkentem vele a gerezdeket, majd 40 perc alatt 190 fokon készre sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése