Karfiolos karaj

 Nagyon finom karajt sütöttem ma. Krumplit is lehet alá tenni, akkor tökéletes egytálétel. Nekem most volt tegnapról krumplipürém, ahhoz készítettem. 


Karfiolos karaj 


10 szelet karaj 

10 szelet sonka 

1 nagy fej karfiol

1 vödrös tejföl 

Kb 1 dl főzőtejszín

Só, bors, pirospaprika

Fokhagyma 

Sajt


A karajt felszeleteltem, fűszereztem, majd egy kis olajban mindkét oldalát megsütöttem. A karfiolt rózsáira szedtem, ételízesítős vízben megfőztem. 

A karajt egy sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. Ráhelyeztem egy szelet sonkát, majd mindegyikre tettem bőven karfiolt. Ezután kanalaztam rájuk sóval, borssal, fokhagymával elkevert tejfölt , majd amikor már mindegyiken volt, akkor a maradék tejfölbe öntöttem egy kis főzőtejszínt és ráöntöttem a karfiolra. Megszórtam bőven rendelt sajttal. 180 fokon 50 percig sütöttem. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése